bloglovin button

Follow on Bloglovin

donderdag 6 maart 2014

Maart 2014: verandering! tijd voor ECHT werk!

Oké.... Marjan en bestaande patronen = foute boel!
maar dan passeert het zwierig jurkje van knipmode en denkt marjan "WAAAW, ik wil! ik wil! ik wil!"
Marjan bestelt stof bij fino in fondo (omdat haar lievelingswinkel nog geen tricot had) en wat raad je? tijdens een rit op de brommer kocht marjan de "knipmode 03/2014"
Terwijl ik dacht toen ik aan de kassa stond "ik ging nooit een patroon kopen om het dan nog eens te maken ook!"

Foute boel....


...Of toch niet!

Ik maakte het zwierige jurkje... Met veel zweet, aanpassing en toch wel een traantje...
Maakte ik het jurkje...
oké 2 meter stof eraan, omdat ik er niet uit geraakte hoe die rok van dat jurkje ineen zat... dus maakte ik maar een klokrok (het klokje tikte inderdaad rond!)

en hier is ze dan... Mijn zwierige jurkje (met een elegante striklint! whoepiedoepie!)







En toen scheen de zon, dus dacht ik "fototijd!" - en een beetje gek doen! :D zwierig jurkje moet zwieren he!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten