bloglovin button

Follow on Bloglovin

vrijdag 28 maart 2014

maart 2014: naaien en stage thuiszorg...

door mijn stage thuiszorg kan ik niet naaien... Nu ik maar een halve dag heb profiteer ik er al gauw van! 

ik ging vorig weekend naar stoffenspektakel kortrijk en bracht enkele stoffen mee...
deze twee stofjes gingen al onder de naaimachine door... En werden prachtige kleedjes, die geweldig zitten!

De andere stofjes zullen Helaas nog even geduld moeten uitoefenen! - stiekem ga ik toch al eens dromen over WAT ik er mee zal maken! :D 








   

 Het kleedje die de natuur bewonderd, en het groene uitschreeuwt! een fantastisch kleedje dat wonderbaarlijk goed zit! 





 Een typisch meisjeskleedje! met retro bolletjes. Het zit leuk en zwiert overal naartoe! met een rode rand aan hals en armen voor een extra touch!
nu nog een fijn rood riempje zoeken en het is AF ! :D 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten