bloglovin button

Follow on Bloglovin

donderdag 20 februari 2014

naaien 2013 - Een begin

Dit is mijn eerste dag op deze blog. Bij deze stel ik jullie graag mijn creaties voor. Ik zal beginnen met mijn eerste creatie!

03/11/2013
Dit is mijn eerste creatie. Mijn retro-rokje, waar ik nog steeds met veel fierheid naar terugkijk. 
Het was zweten en zwoegen. Maar hier is het dan toch! 
 


Toen had ik de smaak te pakken en al gauw kwam mijn volgende creatie...

05/11/2013

Een kleedje waar ik best fier op was... de mouwen waren niet perfect, en eigenlijk ietsje te nauw. Maar het kon er mee door! 


07/11/2013



Een sjaal én een rokje... Wat een combinatie. Zo fier als ik was droeg ik dit onmiddellijk naar school. Ik was best wel in de wolken. En kreeg veel complimentjes over dit naaiwerk.

Ik besliste even te stoppen met kledij en begon met zakjes te maken....
hier zijn enkele zakjes die ik maakte! 


 








En enkele poppenspulletjes!






En terug enkele rokjes...





Dat was het begin van mijn naaiervaring. Nu gaan we dan maar eens het jaar afsluiten. 
Hup naar 2014!!  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten