bloglovin button

Follow on Bloglovin

donderdag 20 februari 2014

januari 2014

Allemaal een gelukkig en gezond 2014 !! :D 

Ik ben alvast terug begonnen met naaien! ik maakte mijn eerste t-shirt! en niet zomaar een t-shirt maar zo een t-shirt met een "sjaaltje" op! 
Ik zag dit vaak op straat, maar vond het nooit in de winkel... En aangezien de winkels het waarschijnlijk nu niet meer verkopen, en ik kan naaien... Dacht ik "ik maak het zelf"! 
ik kwam thuis van school, nam een patroonpapier en ontwierp het zelf! :D 
mijn eerste echte ontwerp, mijn eerste echte patroon, mijn eerste shirt!




Nu dacht ik... zo'n trui met vleermuismouwen is toch tof hé! Ik ontwierp me er eentje, en naaide het aan elkaar! en zie wat er van kwam! en hij is lekker warm in dat wollige stofje! :D 



Nuja, ik zou de maand toch niet afsluiten zonder mijn zakjes? Welja, ik ging naar de action en ik maakte.... Geldbeugels! :D Mét labels!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten